Wil jij weten waarom data zorgen voor betere resultaten van (de) communicatie(inspanningen)? Of ben je gewoon nieuwsgierig hoe data kunnen bijdragen aan effectieve content?
Kom dan donderdag 28 september naar de CKA kennissessie âDatagedreven Communicatie & Smart Contentâ.
De kennissessie wordt verzorgd door Paul Gremmen en Maarten Ros van Contenture en start met een korte theoretische introductie. Daarna laten Paul en Maarten aan de hand van best practices zien hoe je datagedreven communicatie in de praktijk toepast. En natuurlijk ook welke resultaten dat oplevert.
RIVM, ProRail
Ze illustreren met voorbeelden dat smart content echt impact maakt. Dat doen ze aan de hand van data-inzichten, how-toâs en cases van onder meer RIVM, ProRail en de drinkwaterbedrijven. Zo wordt voor iedereen inzichtelijk waarom data onmisbaar worden in het werk van de communicatie-expert.
Tijdens de kennissessie leer je meer over:
- hoe je met een blind spot analyse reputatieschade kunt voorkomen
- hoe inzicht in de informatiebehoefte van je doelgroep helpt om communicatiedoelen te realiseren
- hoe je als communicatie-expert je team kunt ondersteunen om in deze complexe emotiemaatschappij – vol desinformatie – mensen wĂ©l te bereiken
- en nog veel meer natuurlijk