Evert Burggrave
It's not how good you are, it's how good you want to be.
Biografie
1983: Als verse student aangekomen in de grote stad zie ik bij toeval een moderne dansvoorstelling. Ik ben geraakt. Zeker is dat ik zelf nooit het toneel op hoef, maar wat zou het mooi zijn om randvoorwaarden te scheppen waardoor (dans-)kunstenaars hun werk kunnen uitoefenen.1987: Tijdens een vrije studierichting Nederlands rol ik bij toeval een dansgezelschap binnen en groei in negen jaar van 'jongste bediende' via pr- en productiefuncties uit tot....
2003: Na een tussenperiode van twee jaar in de architectuursector 'roept' de dans.
2006: Een man klampt mij direct na afloop van een Introdansvoorstelling aan en kraamt enthousiast uit: Waarom was ik hier niet eerder? Wat is dit geweeeeeldig! (En hij zal weten - en al die anderen - waarwanneerwaarom hij wederom zo'n (dans)ervaring zal meemaken.)
heden: Inspiratie is tot vandaag waar ik het voor doe.
Trouw aan de Introdans-missie (1971: de danskunst presenteren aan een breed publiek met een kwalitatief aanbod) weeg ik met de afdeling pr en marketing 24/7 af welke publieksgroepen, samenwerkingpartners en relaties bereikt kunnen en moeten worden. En dat in een tijd waarin de culturele sector een enorme klap heeft gekregen, is een geweldige uitdaging.
Organisatie
IntrodansVijzinnenstraat 82
6811 LN ARNHEM
Functie: Manager pr en marketing
Verantwoordelijk voor het publieksbereik en de corporate identity van Introdans. En daaronder hoort: (eind)redactie, mediacampagne, theaternetwerk, relatiebeheer, interne en externe communicatie.



Adres:
Vijfzinnenstraat 82
6811 LN ARNHEM
Expertise:
- Creatieve sector kunst cultuur
Vakgebied(en):
- Design en communicatie
- Communicatieadvies
- Corporate communicatie
- Digitale communicatie
- Redactie
- Interne communicatie
- Marketing communicatie
- Corporate communicatie / huisstijlmanagement
- Social media
- Pr