
Kaart wordt geladen...
Datum / Tijd
2 okt 2017
19:30 uur
Locatie
Café Trianon
Wat maakt bepaalde merken en bedrijven nu bijzonder, en hoe komt het dat ze boven de concurrentie uitsteken? Je als merk onderscheiden met alleen een productvoordeel is niet meer genoeg. Om je als merk in de toekomst blijvend te kunnen ‘Bovenscheiden’ moet je ook maatschappelijke impact hebben. Dat inspireert klanten en medewerkers én levert resultaat op. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Adriaan Oomen geeft op 2 oktober een Kroegcollege bij Communicatiekring Nijmegen. Ook CKA-leden zijn hierbij van harte welkom. Adriaan Oomen geeft in zijn nieuwe boek ‘Bovenscheidend Vermogen’ een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken, en geeft ondernemers en ondernemende managers direct bruikbare tips en tools om zelf Bovenscheidend Vermogen te realiseren. Hij vertelt er graag meer over in zijn presentatie.
Adriaan is sinds 2007 directeur van ADDFOCUS, daarvoor werkte hij als marketeer en merketeer bij KPN, Reaal en Rabobank Nederland. Bij de Rabobank won hij o.m. een Gouden Effie en de titel ‘Adverteerder van het Jaar’. Tevens is Adriaan member of the Advisory Board Executive Master of Marketing bij Tias Business School.
Leden van CKA zijn van harte welkom bij dit kroegcollege, meld je aan via de website van Communicatiekring Nijmegen.
Reserveren
U moet ingelogd zijn om u aan te kunnen melden.