
Kaart niet beschikbaar
Datum / Tijd
22 mei 2019
18:30 uur
Locatie
Cafe Verheyden
Overtoerisme, merkstrategie, place branding, merkwaarden: belangrijke thema’s binnen citybranding. Want hoe positioneer je een merk dat, in tegenstelling tot merken in het bedrijfsleven, niet ‘maakbaar’ is? Steden beconcurreren elkaar in de jacht op economisch interessante doelgroepen. Ook Den Haag wil zichzelf op de kaart zetten als dé stad voor toeristen, congressen en bedrijven. Mandy Groenewegen, Brand Manager bij The Hague & Partners, deelt op 22 mei hoe haar stad dit aanpakt. De afgelopen jaren was zij betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe citybranding, welke in de tweede helft van 2019 gelanceerd wordt. Tijdens onze Communicatiekring meeting deelt zij de successen en learnings die ze is tegengekomen bij de totstandkoming van het merk Den Haag.
Programma:
18:30 Inloop
19:00-20:30 Presentatie en discussie
20:30 Borrel
Locatie:
Cafe Verheyden
Reserveren
U moet ingelogd zijn om u aan te kunnen melden.
Hallo allemaal,
Ik heb mij aangemeld voor deze bijeenkomst maar moet helaas afzeggen en ben er dus niet bij donderdag.
Met vriendelijke groet,
Lies Fennis
Ik heb mij op 18 mei afgemeld maar verkeerd gekeken. Ik kan wel morgenavond en wil graag komen. Is dat nog mogelijk?
Geen probleem, Lies. Tot vanavond! Groet, Hester