
Kaart wordt geladen...
Datum / Tijd
8 okt 2019
19:00 uur
Locatie
Cafe restaurant Verheyden
Geloofwaardigheid. Je zou kunnen zeggen dat Stephan Ummelen het woord heeft uitgevonden. Hij onderzocht het belang van transparantie en echt zijn in wat je doet of zeggen wat je doet als bedrijf.
Over de zin en onzin van ‘core values’, ‘purpose’, en andere containerbegrippen.
Bijna elke briefing aan een communicatie- of reclamebureau begint met de ‘(kern)waarden’ van een organisatie. Maar wat betekenen ze eigenlijk? Gaan ze over ethiek, of is het slechts een abstractere vorm van reclame? Stephan Ummelen verkocht zijn reclamebureau in zijn zoektocht naar het antwoord.
Inmiddels adviseert, schrijft en spreekt hij met Waardengedreven.nl over waarden binnen organisaties. Op 8 oktober neemt Stephan ons mee in zijn voorlopige conclusies. De kans is aanwezig dat je nooit meer hetzelfde kijkt naar een briefing.
Programma
Datum: dinsdag 8 oktober
Locatie: Cafe Verheyden, Wezenstraat 6, Arnhem
19:00 inloop
19:15 presentatie
20:30 borrel
Reserveren
U moet ingelogd zijn om u aan te kunnen melden.